REKLAMACE OBUVI.

PŘI PRODEJI

Při prodeji obuvi je prodejce povinen seznámit kupujícího s vlastnostmi zakoupené obuvi. Prodejce by měl kupujícímu vysvětlit, k jakému účelu je obuv určena, a seznámit jej s postupem, jak o obuv správně pečovat. Po zaplacení obuvi by měl prodejce spolu s účtenkou zákazníkovi předat záruční list s návodem na péči o obuv.

Dle legislativy Evropské unie musí být u prodávané obuvi vyznačeno složení materiálů a výrobce. Holding Wortmann vždy na jedné botě z páru vyznačuje dodavatele/výrobce a uvádí zde taktéž piktogramy, které popisují druh materiál, ze kterého je obuv vyrobena.

Podle §19 zákona 634/1992 Sb. je stanoveno, že o reklamaci rozhoduje přímo prodejce. Nákupem obuvi a předáním účtenky uzavírá spotřebitel kupní smlouvu s maloobchodníkem. O tom, zda je zákaznická reklamace oprávněná, či nikoliv, rozhoduje tedy přímo sám maloobchodník.

DRUHY REKLAMACÍ:

Spotřebitelská reklamace – reklamace nošené obuvi ze strany zákazníka maloobchodu
Skladová reklamace – reklamace nenošené obuvi ze strany maloobchodníka

  • Reklamace jednotlivých skladových bot
  • Reklamace celého kartonu bot (celý karton má vadu)
  • Reklamace pozdního dodání kartonu bot
  • Reklamace nekompletního balení objednávky

POSTUP VYŘÍZENÍ REKLAMACÍ OBUVI
- Tamaris, Tamaris COMFORT, Jana Shoes

Je reklamace SPOTŘEBITELSKÁ (nošené boty)?

  1. Vyplním Reklamační formulář (buď PDF, nebo v počítači do .XLS tabulky).
  2. Jen formulář, bez bot, pošlu mailem na reklamace@afeli.cz
  3. Obuv schovám do doby, než mi dojde dobropis (ca. do 30 dní).
  4. Došel mi dobropis? Odečtu si částku z jakékoliv ještě neuhrazené faktury a obuv zlikviduji.

Je reklamace SKLADOVÁ (NEnošené boty)?

Mám 1 až 4 páry?
Obuv se odesílá na TORUMIA s.r.o. do Popůvek.

  1. Vyplním Reklamační formulář, přiložím k obuvi a balík odešlu, nikam nic neoznamuji
  2. Počkám, než mi dojde vyjádření nebo dobropis
  3. Došel mi dobropis? Odečtu si částku z jakékoliv zatím neuhrazené faktury, zápočet nikam neoznamuji.

Mám 5 a více párů?
Karton necháme vyzvednout u vás a jde rovnou do Německa.

  1. Vyplním Reklamační list, napíšu počet kartonů a pošlu na reklamace@afeli.cz
  2. Počkám až se mi ozve reklamační oddělení
  3. Je vyzvednutí odsouhlaseno?
  4. Připravím karton (-ny) k odvozu
    • Použiji nejlépe původní, originální karton
    • Hmotnost kartonu max. 20 kg!; raději balit do vícero menších a lehčích kartonů
    • Málo nápadné vady označím na obuvi polepkou, vložím Reklamační formulář, pořádně zalepím. Etiketa netřeba, řidič si doveze vlastní.
  5. Nevyzvedli zásilku do 5 prac. dní? Zaurguji na reklamace@afeli.cz
  6. Došel mi dobropis? Odečtu si částku z jakékoliv zatím neuhrazené faktury


Dobropisy se na centrále generují každý 10., 20. a 30. den v měsíci; proto na dobropis můžete čekat až ca. 30 dní, zvláště pokud jde o skladovky. Jakmile máte dobropis, odečtěte jej z jakékoliv neuhrazené faktury.

Adresa pro zasílání reklamací JANA shoes KG a WORTMANN KG (Tamaris):

TORUMIA s.r.o.,  areál Japo
Vintrovna 23 B
664 41 POPŮVKY

email: reklamace@afeli.cz
mob. 733 124 779 (upřednostňujeme e-mailovou komunikaci)

(komunikujte prosím e-mailem; číslo na reklamační odd.  +420 733 124 779 obsluhujeme jen v podvečerních hodinách)

Číslo je zpravidla obsluhováno jen v podvečerních hodinách; na zmeškaný hovor voláme zpět).
Reklamační list ke stažení naleznete níže.