REKLAMACE KABELEK.
PŘI PRODEJI
Při prodeji kabelek je prodejce povinen seznámit kupujícího s vlastnostmi zakoupené kabelky. Prodejce by měl kupujícímu vysvětlit, k jakému účelu je kabelka určena, a seznámit jej s postupem, jak o kabelku správně pečovat. Po zaplacení kabelky by měl prodejce spolu s účtenkou zákazníkovi předat záruční list s návodem na péči o kabelku.
Dle legislativy Evropské unie musí být u prodávané kabelky vyznačeno složení materiálů a výrobce.
Podle §19 zákona 634/1992 Sb. je stanoveno, že o reklamaci rozhoduje přímo prodejce. Nákupem kabelky a předáním účtenky uzavírá spotřebitel kupní smlouvu s maloobchodníkem. O tom, zda je zákaznická reklamace oprávněná, či nikoliv, rozhoduje tedy přímo sám maloobchodník.
DRUHY REKLAMACÍ:
Spotřebitelská reklamace – reklamace nošené kabelky ze strany zákazníka maloobchodu
Skladová reklamace – reklamace nenošené kabelky ze strany maloobchodníka
POSTUP VYŘÍZENÍ REKLAMACÍ KABELEK
(PRO OBCHODNÍKY)
JE TO REKLAMACE SPOTŘEBITELSKÁ (NOŠENÁ KABELKA)?
- Je oprávněná? Vyplním Reklamační formulář (buď .PDF nebo tabulku .XLS).
- Jen formulář, bez kabelky, pošlu mailem na reklamace@afeli.cz, ev. obálkou.
- Kabelku schovám do doby, než mi dojde dobropis (ca. do měsíce).
- Došel mi dobropis? Vyčkám, až mi bude proplacený nebo si částku z jakékoliv zatím neuhrazené faktury odečtu.
JE TO REKLAMACE SKLADOVÁ (NENOŠENÁ KABELKA)?
Kabelka se odesílá na TORUMIA s.r.o. do Popůvek.
- Vyplním Reklamační formulář, přiložím ke kabelce a balík odešlu.
- Počkám, než mi dojde vyjádření nebo dobropis (ca. do měsíce).
- Došel mi dobropis? Vyčkám, až mi bude proplacený nebo si částku z jakékoliv zatím neuhrazené faktury odečtu.
ADRESA pro zasílání skladových reklamací TAMARIS (obuv i kabelky) a JANA shoes:
TORUMIA s.r.o.
Vintrovna 23, budova B, areál Japo
664 41 POPŮVKY
email: reklamace@afeli.cz
mob. 733 124 779 (upřednostňujeme e-mailovou komunikaci)
Číslo je zpravidla obsluhováno jen v podvečerních hodinách; na zmeškaný hovor voláme zpět).
Reklamační list ke stažení naleznete níže.