Reklamační formulář kabelky.

Spotřebitelské reklamace:

Reklamaci konečných spotřebitelů nám stačí poslat fotografii. Do vystavení dobropisu Vás můžeme požádat o její zaslání, proto si ji prozatím uchovejte. Po obdržení dobropisu můžete reklamovanou kabelku zlikvidovat.

Skladové reklamace:

Skladové reklamace nám vždy posílejte na adresu: Torumia s.r.o., areál JAPO, Vintrovna 395/23b, 664 41 POPŮVKY.

V případě, že Vám zboží chybí, jako fotografii zašlete vyplněný reklamační formulář.

Na váš zadaný email obdržíte kopii odeslaného formuláře.

Reklamace č. 1

Reklamace č. 2

Reklamace č. 3

Reklamace č. 4

Reklamace č. 5

Reklamace č. 6

Reklamační kódy
KódPopis
1špatný zip
2loupe se
3fleky na povrchu
4fleky od lepidla
5vadné poutko, přezka
6jiné
7proplacení opravy (max. 250,-)